Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 21., szombat

Ezerjó gyümölcskenyér
















Hozzávalók:  8 tojás, 34 dkg porcukor, 40 dkg liszt, 40 dkg Rama, 1 sütőpor, 5-10 dkg dió, 5-10 dkg mogyoró , 1 db narancs reszelt héja, 1 cs, vaníliás cukor, fél csomag mazsola, 1 csomag füge, 1 cs. aszalt szilva, 1 cs. aszalt sárgabarack, 1 doboz lukumi (Horvátországból kaptam)-helyette egy csomag zselés cukor, 1 doboz kandírozott narancs és 1 doboz kandírozott citrom.

A Ramát 28 dkg porcukorral és a vaníliás cukorral habosra keverem, majd egyenként hozzáadjuk a tojássárgáját. A liszttel elkeverjük a sütőport és hozzáadjuk a felaprított aszat gyümölcsöket és a reszelt narancs héját. A tojásfehérjét a maradék 6 dkg porcukorral kemény habbá verjük és lágyan összekeverjük a margarinos masszával.Ezután hozzáadjuk a lisztes gyümölcsmasszát. Sütőpapírral bélelt őzgerincformába tesszük és 180 fokon kb.1 órán át sütjük. Ha kihűlt olvasztott étbevonóval ill.étcsokival ecsettel bekenjük és aprított mogyoróval vagy/ill.dióval díszítjük.
Én 4 darab bevonót használtam,jó csokis lett:-)

Megjegyzés: Andi konyháján olvastam a receptet még tavaly,én egy kicsit felturbóztam,hát ilyen lett!Annyira finomra sikerült,hogy alig akartam elhinni! Próbáld ki Te is!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése