Keresés ebben a blogban

2011. március 26., szombat

Almával párolt cukkinis pulykamáj

Előbányásztam egy isteni finom receptemet a sok közül:-) Nem tudom miért,de imádom a májat,csirke,pulyka,de még a disznómájat is,pedig nem szeretem a disznóhúst.
Ez a nagy adag 4 személyre szól,vagy 2 személyre 2 evésre.A receptet nem láttam sehol,csak úgy megalkottam valamikor,már nem is emlékszem mikor. Egyszerű,gyors és nagyon -nagyon finom!


Hozzávalók:
- 1 kg pulykamáj
- 1 nagy vöröshagyma
- 1 lilahagyma
- olívaolaj
- 1 cukkini
- 1 alma
- sós,bors,bazsalikom, garam masala

A májat felkockázom és a fűszerekkel ízesítem ízlés szerint,jól összekavarom. A hagymákat felszeletelem és olajon kicsit megfuttatom.Erre jön a máj .Így pirítom kb. 10-15 percig.Ezután hozzáadom a hosszúra vágott cukkinit és a kockára vágott almát héjastól.Együtt az egészet puhára párolom néha megkevergetve.
Villával ellenőrzöm,hogy a máj elég puha-e.
Barnarizst ajánlok mellé!

Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

  1. Látom, elkészült az ebéd:), ez nagyon jó, eszembe sem jutott még a májat almával párosítani, de kipróbálom!

    VálaszTörlés
  2. Nem most készült,régebben,de ha ránézek még mindig érzem a számban az ízét!:-)
    Próbáld ki!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon remek párosítás, ki fogom próbálni csirke májjal :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon fincsit készítettél,én is,mi is imádjuk a májat minden formában:-)
    Na meg a blogodat is,mert sok finomságot készítesz nap mint nap,szeretek benézni hozzád:-),ezért adnék "Egy Jó Szót!"

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Ditta!Nagyon Kedves vagy!:-)
    Én is küldtem...:-)

    VálaszTörlés