Keresés ebben a blogban

2011. április 3., vasárnap

Egyszerű,kevert almás süti

Ez a receptet Alexának ajánlom!:-) Nem kell mérlegen méricskélni,elég egy mérőpohár.Csak össze kell keverni,beleönteni a tepsibe ,felpakolni almával és megsütni.Bármikor összedobható,mert nagyon gyorsan kész van.Kezdőknek is ajánlom!
A recept forrása: az eveandapple.blogpost szerzőjétől ,Eva Durovictől:  ITT: http://eveandapple.blogspot.com/2011/03/egeszseges-almas-kevert-suti.html (Nézzétek meg az ő blogját is!)
Eva egészséges almás kevert sütinek nevezte el.
Én apró dolgokon változtattam,barna cukor helyett bio nádcukrot használtam(Alnatura) és teljes kiőrlésű tönkölylisztet.Az almákat pedig még megszórtam kevés nádcukorral.Nagyon finom lett,Petim szerint szolidan édes,kellemes,laktató.




Ahogyan én készítettem: 
Hozzávalók:
- 2 dl natúr joghurt
- 2 dl bio nádcukor (Alnatura vagy más)
- 3 tojás
- 1 kiskanál fahéj
- 1,5 dl étolaj
- 4 dl teljes kiőrlésű tönkölyliszt
- 1 sütőpor
- 5-6 darab közepes alma

A joghurtot a nádcukorral, a tojásokkal, a fahéjjal és az olajjal simára keverjük.Hozzáadjuk a sütőporral elkevert lisztet,majd vajazott közepes méretű tepsibe öntjük.(Eva úgy írta,hogy vajazott,lisztezett tepsibe öntsük,de én úgy el voltam gondolkodva,hogy a lisztezést kihagytam,pedig sosem történt még ilyen.De nem ragadt le, könnyen kiborítható lett.)A tészta tetejét ki kell rakni hámozott,cikkekre vágott almával.Én még 2 kiskanál nádcukorral is megszórtam a tetejét. Előmelegített sütőben-nekem gázsütő 2-es fokozata-25 percig sütjük.hegyes végű hurkapálcával ellenőrizzük,hogy a közepe is jól átsült-e.
Egy órát pihentettem a földön,majd egy deszkára borítottam és szeleteltem.20 darab lett belőle,a tálra csak 16 fért a képeken.

Jó étvágyat!

Nagyításhoz katt a képekre!





4 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet,és nagyon egészséges,jó recept nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Jó bizony és lehet variálni!:-)

    VálaszTörlés
  3. Drága Kriszta, nagyon örülök neki, hogy bevált a süti:)Ezt egyébként körtével is lehet ugyanígy készíteni, mogyoróval megszórva, úgy is nagyon finom:)Jövök ám majd mostantól hozzád nézelődni:)Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!:-)Én is gondoltam a körtére,ki fogom majd próbálni úgy is, esetleg még egy kis dió...hmmmm

    VálaszTörlés