Keresés ebben a blogban

2011. november 1., kedd

Birsalmasajt torta

Úgy egy hete készítettem birsalmasajtot 2,35kg birsalmapüréből.




Korábban feltettem már  a receptjét.De a lényeg még mindig az,hogy 1 kg főtt birsalmapüréhez 80dkg cukor kell.Én  most nádcukrot használtam.Ehhez az adaghoz ha jól emlékszem 4 csomag színtelen étkezési zselatint adtam.Két hosszú őzgerincformával lett és egy kisebb kerek tepsibe is jutott,amit megszórtam dióval.De az egyik őzgerincformába is tettem diót.
A kerek formát már kiborítottam,de  a többivel még várok talán 1-2 hetet.


A tortát nagy szemű cukormentes datolyával és dióval díszítettem fel.Középre mogyorógrillázs került-ez kivételesen most nem saját gyártmány.Köré aszalt barackot és szőlőszemeket helyeztem el.

Jó étvágyat!



2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a sajtod, imádom!!!! Én is készítettem már, és a család imádta. Remélem az idén is sikerül. Sajnálom, hogy még nem vagy jól, biztos már többen is mondták, hogy citro cseppeket is meg lehet próbálni. Kiváló baktérium ölő.
    Jobbulást!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a sajttortád!!!!
    Remélem azóta minden rendben!!!!!!

    VálaszTörlés