Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 23., vasárnap

Zabpehelylángos

Tünde barátnőm még a nyáron hívta fel a figyelmem erre a reform lángosra,amelynek köze sincs a liszthez és az élesztőhöz.Elsőre nagyon megtetszett,el is készítettem.A receptet Itt találtam.Szuper,nagyon gyorsan elkészül,különleges és isteni finom!Nem kell dagasztással és kelesztéssel vacakolni,ráadásul egészségesebb,mint az eredeti lángos.De azért az eredeti továbbra is kedvenc,s hol  azt,hol pedig ezt fogom majd készíteni.Egy laza vacsorához pont ideális ez a zabpelyhes változat.
Sütés közben kicsit palacsintasütés feelingje volt az egésznek,az ízek pedig lángos-palacsinta-zabpehely keverékben koncentrálódtak.Tejföl helyett natúr joghurttal és jó sok reszelt sajttal pakoltam meg.

Az eredeti recetért katt ide: http://terikonyhaja.blogspot.hu/2012/07/zabpehelylangos.html .

Íme az enyém:


6 megjegyzés:

  1. Volt ma egy lyukas órám....Ritkán jutok gépközelbe otthon, többnyire csak gyorsan átfutom a dolgaidat, de nagyon sok recepted vár kipróbálásra.Szerintem ma délután ez mindenképp az asztalunkra kerül:) Zabpehely és lángos fun lévén úgy gondolom kötelező!

    VálaszTörlés
  2. Én pedig éppen rád gondoltam,amikor sütöttem tegnap,mert a zabpehelyről már mindig te jutsz eszembe!:)Kíváncsi leszek mit szólsz hozzá,én nagyon meglepődtem,amikor kóstoltam.Mindenre számítottam,de arra nem,hogy ilyen finom lesz.Petinek is nagyon bejött,megszerette.Két adagból mindketten jól laktok szerintem!Fokhagyma nélkül ettük tegnap,de azzal is szuper lehet,akárcsak a hagyományos lángos.

    VálaszTörlés
  3. jaja...két adagot gyártottam és pont elég volt. fincsi, bár nem lángosszerű. a másik előnye, hogy pikkpakk készen van és egészséges!

    VálaszTörlés
  4. Szia Kriszta!

    Azt szeretném kérdezni, a zabpehelylángosnál hány dl-es a bögre, amit használtál? Köszi, Andi

    VálaszTörlés