Keresés ebben a blogban

2012. november 16., péntek

Havas fenyő és díszek mézeskalácsból

A héten lezajlott a konyhámban az utolsó mézeskalács széria gyártása.(legalábbis nagyon remélem)
Mézes puszedli majd csak karácsony előtt kb. egy héttel készül majd,mivel az nem olyan tartós,mint a mézeskalács.
Moha receptjei alapján készítettem az utóbbi bejegyzések mézeseit,így ezeket is.A piros zselatinos máz nagyon tetszik nekem,szívesen próbálgattam karácsonyfadíszekre,de koszorúkra is. Nagyon könnyű elkészíteni. Ehhez receptet itt: Mohánál találhattok!Én most nem írom be,így látogassatok el az ő blogjára is!Csodálatos alkotási vannak!Ő az etalon nekem!:)

A havas fenyőket több méretű csillag formájú kiszúrókkal készítettem,melyet az egyik kedves kollégámtól kértem kölcsön. Egész jó kis kompozíció kerekedett végül belőle...





ezek között van pár tavaly készített darab is
















11 megjegyzés:

  1. Kriszti, egytől-egyig csodaszépek lettek. Nagyon ügyes vagy. A fenyőfák különösen tetszenek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, fantasztikusan szépek lettek! Talán neki fogok én is állni,de nem is a sütéstől félek.Hanem a diszitéstől,na az nem szokott sikerülni:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!Nekem is sokszor remeg a kezem közben,de az íróka állagán is sok múlik.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek! Nekem még hátravan a készítés:-)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!:)
    Köszönöm szépen!Aztán ha készítetek,megnézem ám!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek! Elképesztő milyen ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  7. Rengeteget dolgoztál. Gyönyörűek lettek. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen!
    2 hete minden délután és este ezzel dolgoztam.Néha főztem is valamit közben,de most egyenlőre a mézesezést befejeztem. Karácsony előtt majd jönnek a puszedlik!De igyekszem még alkotni mást is...!:)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek!!!Nincs is rá szó!:))

    VálaszTörlés