Keresés ebben a blogban

2012. december 15., szombat

Mézzel pácolt fűszeres csirke

Az egyik tavalyi Príma konyhában találtam egy szuper receptet lazacra,a pác nagyon megtetszett,s csirkecombokon kipróbáltam dupla adaggal és apró változtatásokkal.Fenséges lett!Hamarosan lazacra is felkerül majd...
Karácsonyra is klassz vendégváró csirkével ,de szerintem bármelyik halhoz is passzol ez a pác.


Mézzel pácolt fűszeres csirke

Hozzávalók:

- 9-10 darab csirkecomb bőr nélkül
- 1 egész citrom leve
- 4 gerezd zúzott fokhagyma
- 1 púpozott kiskanál őrölt gyömbér
- 1 kanál chilipaszta
- 1 csokor friss vagy felaprított, fagyasztott kaporlevél
- 5 púpozott evőkanál selyemfűméz
- 6 evőkanál olívaolaj
- só

A csirkecombokat minden oldalról sózzuk meg.A többi hozzávalót keverjük össze jól,szép simára.A combok egyik oldalát konyhai ecsettel a mézes mázzal kenjük jól be,és a bekent oldalukkal lefelé fektessük a tepsibe mindet.A maradék mázzal alaposan kenjük be a felső részeket is,az összeset  kenjük fel rá.Kb. 1 órán át lefedve süssük szép pirosra.
Én sárgarépás - petrezselymes barnarizzsel tálaltam.

Jó étvágyat!















1 megjegyzés: