Keresés ebben a blogban

2014. december 20., szombat

Mogyorókrémmel/Mandulakrémmel töltött kekszek ( Paleo )

Ennek a keksznek alapjául a tavaly karácsonyra készített Paleo isler receptet vettem, annyi változtatással, hogy egy narancs és egy citrom héját reszeltem bele a tésztába. A töltelékkel kísérleteztem. Nagyon jól sikerült a mogyorókrém, s mivel kevésnek bizonyult, így mandulakrémet is készítettem.


Mogyorókrémmel/ Mandulakrémmel töltött kekszek ( Paleo )

A keksz receptje itt található : http://krisztakonyhja.blogspot.hu/2013/12/paleo-isler.html - sütipecséttel szúrtam ki a formákat.

Paleo mogyorókrém:

- 20 dkg törökmogyoró héj nélkül
- 4 ek. gesztenyeméz
- 4 db királydatolya felkockázva
- 3 kanál kókuszolaj
- 4 ek. víz
- 2 ek. holland kakaópor
- késhegynyi vanília

A mogyorót ledaráljuk és a többi hozzávalóval együtt jól összeturmixoljuk. Kenhető krém legyen. Ezt kenjük a kekszek közé.

Paleo mandulakrém:

- kb. 220 g mandulaszirom ( a fele pirítva )
- 3 ek. méz
- 3 ek. víz
- késhegynyi vanília
- késhegynyi fahéj

A mandulát ledaráljuk és a többi hozzávalóval együtt összeturmixoljuk. A kémest kenjük a kekszek közé.

Jó étvágyat!












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése