Keresés ebben a blogban

2015. április 6., hétfő

Paleo kókusztekercs

Ezt a receptet az interneten találtam. Gyorsan és sütés nélkül elkészíthető finomság. Nekem egy jó hosszú rúd lett belőle, így sok darabba tudtam vágni.



Paleo kókusztekercs

Hozzávalók a tésztához:

- 200 g őrölt mandula
- 30 g holland kakaópor
- 120 g ( én kicsivel többet tettem bele ) puha királydatolya
- 1 ek. kókuszzsír
- ízlés szerint kávé

Hozzávalók a krémhez:

- 50 g kókuszreszelék
- 200 ml sűrű kókusztejszín
- fél ek. útifűmaghéj
- csipet vaníliapor
- 3 tk. méz

A szóráshoz: kókuszreszelék 

A puha vagy beáztatott datolyát kevés kávéval együtt krémesre turmixoljuk. A többi hozzávalóval együtt sima tésztává gyúrjuk. Ha túl száraz, kevés kávét adhatunk hozzá. Két folpack lap között nyújtsuk ki egyforma vastagságúra. 
A krémhez az előzőleg behűtött kókusztejszínt verjük habosra, majd a többi hozzávalót óvatosan keverjük bele. Az így kapott krémet kenjük egyenletesen a tésztára. A folpack segítségével óvatosan tekerjük fel az egészet. Szórjuk meg kókuszreszelékkel és tekerjük be a fóliába. Hűtőben hagyjuk így betekerve egy éjszakán át pihenni. Másnap éles késsel szépen szeletelhető.

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése