Keresés ebben a blogban

2015. október 11., vasárnap

Gasztrotúrák III. - Eger és Budapest


Gasztrotúráim következő állomása: Eger. Sokat járok a megyeszékhelyünkbe vásárolni, a piacra is, és ilyenkor néha betévedek a Dobó téren található Forst-Ház Étterem és Kávézóba . Nagyon hangulatos hely igen igényes kínálattal, csodaszép romantikus környezetben. Évente kétszer változtatják az étlapot, valamint minden hónapban extra fogásokat is kínálnak az aktualitásokhoz igazodva. Kóstoltam már itt pár éve Fokhagyma krémelvest grissinivel, Sütőtökkrémlevest, Halászlét, Konfitált libacombot, Harcsafilét fokhagymával grillezve serpenyős zöldségekkel, Grillezett csirkét, de lazacot már több alkalommal, így idén is. De nagyon finom az Erdélyi fatányéros,a Szarvascomb áfonyás burgundi mártásban burgonya krokettel  és a Bélszínszeletek fűszervajjal, angolos zöldségekkel burgonyalepényen kínálva ( ez utóbbiakat viszont én nem fogyaszthatom már ).Nagyon színvonalas az étlap és a borokat is elismerés illeti.


Forst-Ház Étterem és Kávézó : Eger, Dobó tér 1. 




Budapesten már több indiai étteremben jártam,de most más, a paleolit irányba viszem a témát. A Mannatural Nyers Étterem nagy kedvencem. ( Budapest, Garibaldi u.5., közel az Országházhoz )Több alkalommal jártam már náluk és kóstoltam már ott nyers töltött káposztát, paellat és több finom tortát. Én is szívesen készítek hasonló finomságokat, melyek a paleolit étrendben is megállják a helyüket. Az ételek és desszertek aszalványokból és magvakból, valamint friss zöldségekből és gyümölcsökből készülnek. Nagyon laktatóak és isteni finomak. 

Nyers citromtorta 

Málnás csokitorta 



HelloPaleo üzletében ( WestEndCity Center ) nagyon sok paleolit finomság kapható. Krémes sütemények, sós-és édes kekszek, valamint paleo alapanyagok és csokoládék is. A zserbó szelet valami isteni, de ugyanez elmondható a parmezános-sonkás kekszekről is. 



De egyre bővül a paleolit élelmiszereket és ételeket árusító boltjaim listája. Nagy kedvencem még az Ezerjófűshop , ahol sok finomságot kóstoltam már és nagyon széles a kínálatuk paleolit alapanyagokból is. 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése